• 1403/08/23 - 12:19
  • - تعداد بازدید: 55
  • - تعداد بازدیدکننده: 55
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZZP
مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج خبرداد

تماس 1785 شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷

مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج گفت: بیش از یک‌هزار و 785 نفر از شهروندان سنندجی در 6ماهه امسال با سامانه ۱۳۷ شهرداری سنندج تماس گرفته‌اند.

به گزارش ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سنندج، هوشیار دست‌باز از  سامانه 137 به عنوان یکی از بهترین کانال‌ها برای ارتباطات مردم با مجموعه شهرداری و پاسخگویی به مطالبات و شکایات آنها نام برد و اظهار کرد: مردم مشکلات و مطالبات خود را از طریق سامانه 137 پیگیری کنند.

وی افزود: تمام درخواست‌های مردم توسط کاربران ثبت و در چارچوب قوانین و مقررات پیگیری و در نهایت نتیجه حاصله نیز به شهروند اطلاع داده می‌شود.

مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از  یک‌هزار و500 تماس تلفنی شهروندان سنندجی در سامانه ۱۳۷ شهرداری سنندج به ثبت رسیده است، گفت: این آمار در 6 ماهه امسال به بیش از یک‌هزار و 785 نفر از شهروندان سنندج شکایات و درخواست‌های خود را از طریق سامانه 137 اعلام کرده‌اند.

وی به درخواست‌های مطرح شده مردم از طریق سامانه 137 در 6 ماهه امسال هم گریزی زد و خاطرنشان کرد: در مجموع 196 تماس با موضوع ترمیم اسفالت، 70 مورد جمع‌آوری زباله، 806 مورد جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب، 57 مورد کمبود سطل زباله، یک مورد شکستن درخت، جمع‌آوری وانت بارهای دست فروش 144 مورد، ساماندهی متکدیان 50 مورد و آبگرفتگی معابر 73 مورد بوده است.

به گفته وی، 73 تماس منطقه یک، منطقه دو 133، منطقه سه 145، ناحیه ویژه بهاران 110، ناحیه ننله 10 تماس، ناحیه نایسر 85 تماس، ناحیه حسن‌آباد 30 تماس و سازمان‌های پسماند 806 تماس سامانه 137 را به خود اختصاص داده‌ است.

سرپرست بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: این تماس‌های بیشتر در زمینه انتقاد و شکایت، آسفالت، درب منهول، جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب و سدمعبر وانت‌های میوه‌فروشی و...بوده است.

وی با بیان اینکه 230 تماس مردم با سامانه 137 در رابطه با برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز بوده است، گفت: 193 تماس جمع‌آوری تابلو توسط سدمعبر و 317 تماس متفرقه و تکراری با این سامانه حاصل شده است.

دستباز با بیان اینکه بیش از 622 مکاتبه شهروندان مربوط به سامانه سامد به معاونین، مناطق، سازمان‌ها و... ارجاع داده شده است، گفت: بیشترین موضوعات و درخواست‌ها در زمینه درخواست استخدام و تبدیل وضعیت همکاران، آسفالت و پروانه زمین‌های قولنامه‌ای، درخواست واگذاری تاکسی و برقاری بیمه رانندگان، استخدام و تبدیل وضعیت در شهرداری بوده است.

به گفته مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی شهرداری سنندج، دریافت شکایات حضوری و مکتوب ارباب رجوع و کارکنان، بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه نهائی به منظور پاسخگوئی به شاکی، جمع‌بندی شکایت در مقاطع سه ماهه و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات، پیگیری از نتایج گزارش‌های تهیه شده و ...به صورت ویژه انجام می‌شود.

وی در پایان از اعتماد شهروندان به سامانه137 تقدیر کرد و گفت:  گزارش عملکرد اداره بازرسی به ویژه در زمینه اقدامات انجام گرفته در حوزه پاسخگویی به مردم و رفع مشکلات مطرح شده به صورت منظم و مستمر اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : خدمات شهری,عمرانی,حمل و نقل و ترافیک,رسانه و ارتباطات
  • کد خبر : 1425
کلمات کلیدی
شیرین مرادی
خبرنگار

شیرین مرادی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

تنظیمات قالب