• 1403/02/26 - 12:03
  • - تعداد بازدید: 154
  • - تعداد بازدیدکننده: 152
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zt1
عضو شورای اسلامی شهر سنندج

مجتمع فرهنگی شهدا سنندج بستری برای تربیت هنرمندان مستعد است

عضو شورای اسلامی شهر سنندج گفت: مجتمع فرهنگی شهدای شهرداری سنندج بستری برای تربیت هنرمندان مستعد در این شهر و کل استان است.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، اسعد فریدی در مراسم افتتاح مجتمع  فرهنگی هنری  شهدای شهرداری سنندج ، اظهار کرد: احداث این مجتمع فرهنگی واقعا نیاز ضروری در این نقطه از شهر سنندج بود.

وی خاطرنشان کرد: این مجتمع در نقطه‌ای که بافت قدیمی شهر سنندج احداث شده که از مناطق آسیب‌پذیر شهر است و ایجاد چنینی بسترهایی می‌تواند زمینه را برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی با کمک جوانان همین نقطه فراهم سازد.

عضو شورای اسلامی شهر سنندج عنوان کرد: اهمیت این مجتمع در این نقطه و ایجاد چنین بستری می‌تواند تحول فرهنگی بسیار خوبی را به دنبال داشته باشد.

فریدی با بیان اینکه سنندج و در مجموع کردستان زادگاه بزرگان و نامداران حوزه فرهنگ و هنر است، گفت: خیلی از هنرمندان و بازیگران نام‌آور و هنرمندان بزرگ عرصه موسیقی در این محلات به دنیا آمده و بزرگ شده‌اند امیدواریم این ظرفیت بستری برای پرورش چنین انسان‌هایی در زمان حال و آینده این دیار باشد.

وی اضافه کرد: به عنوان یک هنرمند قول می.دهیم که چراغ این مجتمع را همیشه روشن نگه‌داریم و زمینه تربیت جوانان هنرمندی که در عرصه‌های مختلف حرف برای گفتن داشته باشند را فراهم سازیم.

عضو شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه در این مناطق حاشیه جوانان و نوجوانان مستعدی هستند که باید زمینه شکوفایی استعدادهای آنان را فراهم آوریم، گفت: ایجاد چنین ظرفیت‌های فرهنگی به همت مسئولان برای پرورش جوانان مستعد این نقطه اقدام ارزشمندی است که هرگز به فراموشی سپرده نخواهد شد.

  • گروه خبری : فرهنگی وهنری
  • کد خبر : 883
کلمات کلیدی
شیرین مرادی
خبرنگار

شیرین مرادی

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

تنظیمات قالب