• 1402/03/29 - 09:21
  • - تعداد بازدید: 711
  • - تعداد بازدیدکننده: 705
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zno
مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران

آغاز عملیات ساماندهی بلوار دکتر باهنر بهاران سنندج

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج از آغاز مجموعه فعالیت‌های عمرانی محله‌محور در محلات و خیابان‌های این ناحیه ویژه با هدف ارتقای سطح رفاهی و خدمات‌رسانی به شهروندان خبر داد.

به گزارش ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سنندج، کومار بابایی‌نژاد اظهار کرد: اهمیت و تاثیرفضای سبز در حیات و توسعه شهرها به اندازه‌ای است که، از آن به عنوان یکی از شاخص‌های مهم توسعه پایدار نام برده می‌شود.

وی به تاثیرات فیزیکی و طبیعی این فضاها در سیستم شهری و بازدهی آن گریزی زد و گفت: برنامهریزی در راستای توسعه فضای سبز شهری به یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری در مرکز استان تبدیل شده و برنامه‌ریزی‌های متعددی در این راستا انجام شده است.

وی از آغاز عملیات عمرانی محله محور در شهرک بهاران خبر داد و گفت: بلوار دکتر باهنر 3.19 و برخی معابر و خیابان‌های این ناحیه ویژه با هدف ساماندهی معابر و رضایتمندی ساکنین محلات شهرک بهاران در حال اجار است.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج تصریح کرد: مجموعه فعالیت‌های عمرانی و فضای سبز محله‌محوربا تاکید بر مناطق کم برخوردار در دستور کار شهرداری بهاران قرار گرفته و در این راستا اقدامات مختلفی انجام شده است.

بابایی‌نژاد افزود: خیابان دکتر باهنر واقع در محله 3.19 مسیر دسترسی به خیابان استاد شهریار و کوچه‌های لاله 1 تا 8 و ژاله 1 تا 8 است که با توجه به نبود پیاده‌رو مناسب و فرسودگی آسفالت تردد از این معبردشوار و مستلزم اجرای مجموعه فعالیت‌های عمرانی و ساماندهی و بازسازی معابر است.

به گفته مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج، در همین راستا عملیات ساماندهی معابر خیابان دکتر باهنر واقع در محله 3.19(گوران) شروع شده است.

بابایی‌نژاد اضافه کرد: برداشت آسفالت فرسوده خیابان باهنر با دستگاه آسفالت تراش،750 متر مکعب خاکبرداری ،300 متر مکعب دیوار چینی ،روکش آسفالت، کف فرش پیاده رو و ایمن‌سازی سطح‌شیب دار مابین حریم سبز و پیاده رو و ساماندهی دلتای ورودی از اقدامات انجام شده در اجرای این پروژه است.

 

 

 

 

  • گروه خبری : عمرانی
  • کد خبر : 307
کلمات کلیدی
شیرین مرادی
خبرنگار

شیرین مرادی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

تنظیمات قالب