• 1402/02/17 - 02:08
  • - تعداد بازدید: 660
  • - تعداد بازدیدکننده: 656
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zjm
شهردار سنندج:

آمادگی شهرداری سنندج برای همکاری در اجرای طرح‌های گردشگری صلوات‌آباد

شهردار سنندج از آمادگی شهرداری سنندج برای همکاری کامل در اجرای طرح‌های گردشگری صلوات‌آباد خبر داد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، سیدانور رشیدی شنبه‌شب در جلسه بررسی طرح‌های گردشگری گردنه صلوات آباد که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهر سنندج در ضلع غربی به واسطه داشتن کوه آبیدر ظرفیت گردشگری خوبی دارد و گردشگران زیادی را جذب می‌کند.

شهردار سنندج با بیان اینکه در ضلع شرقی سنندج هم به دلیل زیبایی خاص منطقه صلوات‌آباد ظرفیت‌های خوبی برای گردشگری وجود دارد، گفت: انتخاب صلوات‌آباد در راستای اجرای این طرح سرمایه‌گذاری کار بسیار ارزشمند است و جای تقدیر دارد.

رشیدی آمادگی شهرداری سنندج برای همکاری کامل در اجرای این طرح را اعلام کرد و تصریح کرد: با اعلام نیاز اداره‌کل منابع طبیعی استان برای تامین نیرو و ماشین‌آلات در راستای چاله‌کنی ورود خواهد کرد.

شهردار سنندج اضافه کرد: توجه ویژه به ورودی شهر از مسائل بسیار مهمی است که در تقویت صنعت گردشگری می‌تواند بسیار مثمرثمر باشد.

رشیدی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و توپوگرافی مرکز استان، ظرفیت اجرای کارهای شاخص در حوزه گردشگری به ویژه در منطقه صلوات آباد وجود دارد و با توجه به عمق دره‌ها در مسیر صلوات‌آباد می‌توانیم جاذبه‌هایی مانند تله‌کابین و غیره را هم مد نظر قرار داد.

شهردار سنندج عنوان کرد: شهرداری در حوزه مسائل کاری و سرمایه‌گذاری آمادگی لازم برای کمک در اجرای این طرح دارد و مشارکت در اجرای این پروژه را وظیفه خود می‌دانیم.

وی ابراز امیدواری کرد، با تلاش و همدلی همه بخش‌ها شاهد پروژه گردشگری صلوات‌آباد به عنوان یک برند و یادگار دولت مردمی و خدمت‌گذار سیزدهم باشد به نتیجه برسد.

حسن عسکری فرماندار سنندج هم گفت: همراهی مردم منطقه از مهم‌ترین مسائل در اجرای طرح جامع گردشگری منطقه صلوات آباد است.

وی اظهار کرد: در همین راستا باید جلساتی با حضور مشاورین پروژه در جمع مردم برگزار شود و نقاط مثبت طرح کاملا تشریح شود.

فرزاد حسنی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان هم اظهار کرد:  در بخش راهداری هر آنچه در توان داشته باشیم کمک خواهیم کرد.

وی افزود: گردنه صلوات آباد در حال حاضر بار ترافیک زیادی دارد و نباید با دادن دسترسی‌های زیاد ترافیک در این محدوده را افزایش دهیم.

  • گروه خبری : خدمات شهری
  • کد خبر : 190
کلمات کلیدی
شیرین مرادی
خبرنگار

شیرین مرادی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

تنظیمات قالب