• 1402/06/06 - 10:23
  • - تعداد بازدید: 1038
  • - تعداد بازدیدکننده: 1002
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zjt
مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج خبرداد؛

برگزاری مسابقات جام مینی فوتبال منطقه منفصل شهری نایسر/رقابت 8 تیم در مسابقات جام مینی فوتبال نایسر

مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج از برگزاری مسابقات جام مینی فوتبال منطقه منفصل شهری نایسر سنندج خبر داد.

به گزارش ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سنندج، هوشنگ امینی با اشاره به اینکه توسعه ورزش‌ به عنوان یکی از مولفه‌های مهم در ارتقای سلامت جامعه از اولویت‌های مهم شهرداری و شورا در این دوره است، اظهار کرد: در همین راستا مسابقات و برنامه‌های مختلف ورزشی در سطح شهر تعریف و با استقبال قابل توجه شهروندان و ورزش‌ دوستان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مسابقات جام مینی فوتبال منطقه منفصل شهری نایسر سنندج خبر داد و اذعان کرد: این دوره مسابقات به مناسبت افتتاح  2 زمین چمن مصنوعی نایسر به نام‌های زمین استخر و زمین دهیاری در این ناحیه منفصل شهر از 28 مردادماه جاری با حضور ۸ تیم کلید خورده و در حال برگزاری است.

مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج با اشاره به شرکت ۴ تیم از فعالان ورزشی محله نایسر در این دوره مسابقات مینی‌فوتبال گفت: ۴ تیم از باشگاه‌های مطرح سنندج  در دو گروه ۴ تیمی در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

به گفته امینی، آریو نایسر، شاهین نایسر، شاهنظری نایسر و دکتر گوشه نایسر 4 تیم محلی این ناحیه منفصل شهری هستند که با تیم‌های مطرحی چون آکادمی ذولفقارنسب، آبیدر سنندج، توحید سنندج و تیم گلخیزان رقابت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: در نهایت بعد از بازیهای دور گروهی 4 تیم آکادمی ذولفقارنسب و آبیدر سنندج و از گروه دوم تیم‌های توحید و گلخیزان به دور بعد صعود کردند.

مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج با بیان اینکه بازهای رده بندی در زمین استخر نایسر برگزار می‌شود، گفت: بازی‌ها در رده سنی متولدین ۹۱ و ۹۲ برگزار می‌شود.

امینی در پایان اذعان کرد: ورزش به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار بر اقشار جمعیت شهری باید ارزان، در دسترس و آسان‌باشد تا مردم با حضور در فضاهای عمومی در فعالیت‌های ورزشی مشارکت فعال داشته باشند.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : فرهنگی وهنری
  • کد خبر : 589
کلمات کلیدی
شیرین مرادی
خبرنگار

شیرین مرادی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

تنظیمات قالب