• 1401/11/14 - 14:34
  • - تعداد بازدید: 1279
  • - تعداد بازدیدکننده: 1274
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Za4
امام جمعه موقت سنندج:

تلاش و خدمات شبانه‌روزی پرسنل شهرداری سنندج قابل تقدیر است

امام جمعه موقت سنندج گفت: تلاش و خدمات شبانه‌روزی پرسنل شهرداری سنندج در بارش‌های اخیر و برفروبی معابر و کوچه‌ و خیابان‌ها نیز قابل تقدیر است و شهرداری همچنان باید برای خدمت به مردم آمادگی کامل داشته باشد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، ماموستا سیداحسن حسینی در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته سنندج، دهه فجر را نماد پیروزی ملت ایران و خواری طاغوت دانست و اظهار کرد: خدمت به مردم، مورد تاکید و رضایت خداوند و پیامبر (ص) است، بنابراین مسوولان در راستای خدمت‌ گزاری و رفع مشکلات ملت، با تمام توان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مسوولان مراقب مردم باشند و برای جلب رضایت آنان تلاش کنند، یادآور شد: رضایت مردم از مسوولان، موجب محبوبیت دولتمردان و مدیران دستگاه‌ های مختلف خواهد شد، پس مسوولان با مردم صادق باشید و خدمات ارزنده‌ تر از گذشته انجام دهید.

خطیب جمعه موقت سنندج ضمن تقدیر از خدمات شرکت گاز به مردم و همکاری ادارات برای صرفه‌ جویی در مصرف انرژی، افزود: تلاش و خدمات شبانه‌ روزی پرسنل شهرداری سنندج در بارش‌ های اخیر و برفروبی معابر و کوچه‌ و خیابان‌ ها نیز قابل تقدیر است و شهرداری همچنان باید برای خدمت به مردم آمادگی کامل داشته باشد.

ماموستا حسینی در بخش دیگری از خطبه‌ ها به روایتی از پیامبر (ص) اشاره کرد و گفت: طبق فرموده پیامبر (ص)، قبل از اینکه از دنیا برویم، از گناهان توبه کنیم و رضایت پروردگار را بدست بیاوریم، چراکه خداوند توبه‌ پذیر و مهربان است و خیر و برکت را شامل فرد توبه‌ کننده و خانواده‌ اش می‌ کند.

وی، تعجیل در انجام کار نیک و ترک محرمات را از دیگر توصیه‌ های پیامبر (ص) به مسلمانان عنوان و اضافه کرد: با ذکر و یاد خدا، همیشه ارتباط معنوی خود را با پرورگار حفظ کنیم.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: همه به عنوان انسان مسلمان وظیفه داریم همواره به فکر اقشار ضعیف جامعه باشیم و به صورت مخفیانه و آشکار، به نیازمندان صدقه دهیم که باعث افزایش رزق و روزی می‌ شود.

  • گروه خبری : خدمات شهری
  • کد خبر : 67
کلمات کلیدی
شیرین مرادی
خبرنگار

شیرین مرادی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

تنظیمات قالب