• 1402/04/18 - 08:11
  • - تعداد بازدید: 705
  • - تعداد بازدیدکننده: 699
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Z5s
شهردار سنندج عنوان کرد؛

ریل‌گذاری شهرداری در مسیر توسعه سنندج/صدور 3500 پروانه مسکن ملی

شهردار سنندج گفت: ریل گذری خوبی در مسیر توسعه شهر سنندج در بخش‌های مختلف عمرانی، سرمایه‌گذاری، فرهنگی و فضای سبزرفاهی انجام شده که از هم‌اکنون زمینه رضایتمندی نسبی شهروندان را در سطح قابل قبولی فراهم کرده است.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، سیدانور رشیدی در دیدار اعضای شورای شهر که به مناسبت روز شهرداری‌ها صورت گرفت اظهار کرد: رونق فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر حاصل تلاش تیم مدیریتی است که به صورت شبانه‌روزی در مسیر خدمت به شهر و شهروندان حضور دارند.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: به واسطه وفاق، همدلی، تخصص و توان تیم مدیریت شهری امروز در سنندج مقدمات به نحوی آماده شده که اتفاقات خوبی در سطح شهر بیفتد.

رشیدی، وحدت و همدلی بین اعضای شورای اسلامی شهر را از نکات بسیار حائز اهمیت در پیشبرد اهداف مدیریت شهری در مسیر خدمت به شهر و شهروندان دانست و اذعان کرد: خوشبختانه این وفاق و همدلی و همراهی تک تک اعضای شورای شهر با مجموعه شهرداری مسیر خدمت و توسعه را در مرکز استان هموار کرده است.

وی اذعان کرد: ریل‌گذری خوبی در مسیر توسعه شهر سنندج در بخش‌های مختلف عمرانی، سرمایه‌گذاری، فرهنگی و فضای سبزرفاهی انجام شده که زمینه رضایتمندی نسبی شهروندان را در سطح قابل قبولی فراهم کرده است.

شهردار سنندج افزود: بودجه‌ریزی مناسب براساس برنامه‌ریزی و تلاش در مسیر تحقق آن نخستین حرکت مبارکی بود که در شورا و شهرداری این دوره اتفاق افتاده واین مهم مسیر را برای رسیدن به اهداف و چشم اندازهای مرتبط با توسعه همه‌جانبه و عدالت‌محور شهر هموار کرد.

رشیدی اذعان کرد: اعتماد مردم به دستگاه شهرداری بروزرسانی شده و افزایش اعتماد و امیدآفرینی حاصل تلاش شبانه‌روزی افرادی است که در پازل خدمات شهری و مدیریت شهری نقش‌آفرینی می‌کنند.

رشیدی افزود: امروز شور و نشاط و انقلاب عمرانی در سطح شهر سنندج شکل گرفته که این مهم حاصل یک کار تیمی است و همه در کنار هم توانسته‌ایم بستر خدمت را در شهر فراهم سازیم.

صدور 3500 پروانه مسکن ملی

رشیدی با اشاره به تعهد شهر سنندج در زمینه طرح نهضت ملی اذعان کرد: صدور مجوز برای ساخت 30 هزار واحد مسکن ملی تعهد استان است که تا این لحظه پروانه 3 هزار و 500 واحد آن صادر شده است.

وی اضافه کرد: بر این اساس از محل صدور مجوز مسکن ملی بیش از 450 میلیارد تومان درآمد خواهیم داشت که می‌تواند پشتوانه خوبی برای فعالیت های عمرانی در سطح شهر باشد.

شهردار سنندج با تاکید براینکه نقش شورا به عنوان سرچشمه در توسعه و یا عقب‌ماندگی ساختار هر شهری بسیار مهم و کلیدی است، گفت: تجربه نشان داده، اگر اعضای شورای شهری دنبال حاشیه و کارهای سیاسی باشند از رسالت واقعی خود عقب می‌ماند و این مسئله مسیر توسعه شهر را سد می‌کند.

وی با بیان اینکه در سازمان‌ها و مناطق شهرداری عیار همکاران به لحاظ تلاش و فعالیت همکاران به دلایل حقوقی سطح مختلفی دارد، افزود: تک تک همکاران در مجموعه شهرداری سنندج به ید واحدی تبدیل شده‌ایم که تنها هدفش تلاش برای پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر شهر است.

شهردار سنندج در پایان ضمن تقدیر از همراهی همیشگی اعضای شورای اسلامی شهر سنندج، اضافه کرد: شناسایی نقاط ضعف و تلاش برای تقویت نقاط قوت در عرصه خدمت از اولویت‌های مهمی است که در شهرداری سنندج دنبال می‌شود و در این راستا نیاز به همفکری تک تک اعضای شورای شهر و شهروندان هستیم.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : فرهنگی وهنری
  • کد خبر : 518
کلمات کلیدی
شیرین مرادی
خبرنگار

شیرین مرادی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

تنظیمات قالب