• 1402/07/08 - 13:49
  • - تعداد بازدید: 391
  • - تعداد بازدیدکننده: 386
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZSt
شهردار سنندج:

شهرداری الکترونیک آبان ماه امسال در سنندج رونمایی می‌شود

شهردار سنندج گفت: شهرداری الکترونیک آبان ماه امسال در سنندج رونمایی می‌شود.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، سیدانور رشیدی در بازدید مدیرکل دیوان محاسبات کردستان در جریان بازدید از چندین پروژه عمران شهری در سنندج اظهار کرد: پروژه شهرداری الکترونیک با سرعت خوبی در حال اجرا است و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در آبان ماه امسال رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تحقق این مهم نقش بسزایی در ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان و کاهش بروکراسی‌ اداری خواهد داشت، افزود: کاهش ترافیک و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان و سرعت بخشی به ارائه خدمات از تاثیرات اجرای این طرح است.

رشیدی در ادامه هم با بیان اینکه توزیع عادلانه خدمات در تمام مناطق و در حوزه‌های مختلف از اولویت‌های اصلی شهرداری سنندج است، گفت: این مهم را براساس تاکیدات مسئولان ارشد استانی در اجرای پروژه‌های بزرگ تا روکش آسفالت، احداث پارک‌های بزرگ مقیاس و غیره در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی در مورد پروژه 36 متری اسلام آباد هم گفت: این پروژه به طول 4 کیلومتر 14 سال پیش شروع و بعد از وقفه‌ای هفت ساله به همت شهرداری و شورای دور ششم و با همراهی مجموعه معاونت عمرانی استانداری فعال شده و در حال حاضر پیمانکار در آن مشغول به کار است.

شهردار سنندج تصریح کرد: تمام تلاش مدیریت شهری اجرا و بهره‌برداری هرچه سریع از پروژه بلوار اسلام آباد با توجه به تاثیر بسزایی آن در کاهش ترافیک و ارزش افزوده آن است.

وی افزود: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی این پروژه تا پایان امسال اتمام و به بهره‌برداری خواهد رسید.

رشیدی همچنین اذعان کرد: پروژه پارک تفریحی ورزشی 4 هکتاری اسلام آباد(تقتقان) سنندج شامل پارکینگ، زمین فوتبال، زمین والیبال، مسیردوچرخه سواری، ست‌ بازی کودکان، استراحتگاه خانواده و پیاده‌راه نیز در کمتر از 45 روز آینده به اتمام و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: پارک چهار هکتاری اسلام آباد تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک هسته مرکزی و بار گردشگری و تفریحی  آبیدر خواهد داشت.

شهردار سنندج گفت: تمام تلاش ما اجرای کامل پروژه‌های عمرانی در دست اجرا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و تقدیم آن به مردم عزیز و قدرشناس سنندج است.

رشیدی همچنین خاطرنشان کرد: دیدگاه سرمایه‌گذاری، تولید ثروت و ایجاد درآمد پایدار در احداث فضای سبز و پارک‌ها در مدیریت شهری سنندج مورد توجه قرار دارد و توسعه فضای سبز در نواحی منفصل شهری با نگاه تحقق عدالت‌محور کردن خدمات در مدیریت شهری برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

 

 

  • گروه خبری : خدمات شهری,عمرانی,حمل و نقل و ترافیک
  • کد خبر : 620
کلمات کلیدی
شیرین مرادی
خبرنگار

شیرین مرادی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

تنظیمات قالب