• 1403/04/14 - 08:11
  • - تعداد بازدید: 285
  • - تعداد بازدیدکننده: 260
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zc2
با صدور پیامی؛

شهردار سنندج روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را تبریک گفت

شهردار سنندج 14 تیرماه سالروز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را به تمام مدیران، کارمندان و کارگران خدوم و زحمت‌کش این نهاد تبریک گفت.

به گزارش ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سنندج، سیدانور رشیدی شهردار سنندج با صدور پیامی 14 تیر روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را به تمامی مدیران، کارمندان و کارگران خدوم و زحمت‌کش شهرداری تبریک گفت.

چهاردهم تیر ماه روز شهرداری‌ها و دهیاریها؛ فرصت مغتنمی است تا جایگاه شهرداری‌ها در مدیریت شهری و جایگاه دهیاری‌ها در مدیریت روستایی به نمایش گذاشته شود، بدون شک نامگذاری یک روز در تقویم ملی به نام روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نشان‌ از شأن، منزلت و جایگاه ویژه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها درایجاد محیط امن و توأم با آرامش برای شهروندان به واسطه خدمات مطلوب و بی‌منت است.

افتخار و اقتدار بی‌تلاش به دست نمی‌آید و سربلندی بدون تدبیر و اندیشه میسر نمی‌شود، نقش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها روشن بوده و شهرداری‌ها به عنوان یک نهاد مردمی نقش مهم و اثرگذاری در پیشرفت و توسعه جوامع با تکیه بر ظرفیت‌های خود مردم دنبال می‌کنند.

این روز فرصت خوبی برای تجلیل از کوشش‌های خالصانه، بی‌منت و شبانه روزی شهرداری‌ها با کمک شوراهای اسلامی شهر است و امیدواریم همه بتوانیم در خدمت شایسته و کامل به مردم فرهنگی شهر مسجد مناره، دارالاحسان، شهر خلاق موسیقی جهان بیش از پیش موفق باشیم تلاش و همت شبانه روزی شما همکاران خدوم در مجموعه شهرداری سنندج در راستای اتمام و بهره‌برداری این طرح‌ها نقش بسزایی در افزایش اعتماد عمومی و رضایتمندی شهروندان خواهد داشت.

برخود واجب می‌دانم ضمن تبریک این روز به تمامی کارکنان خدوم و زحمت‌کش شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از تلاش‌های شبانه روزی همکاران عزیزم که همواره در مسیر خدمت به شهروندان فهیم سنندج تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر نمایم از ایزد منان توفیقات روز افزون همراه با سعادت و سلامتی را برای شما عزیزان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : فرهنگی وهنری,خدمات شهری,رسانه و ارتباطات
  • کد خبر : 924
کلمات کلیدی
شیرین مرادی
خبرنگار

شیرین مرادی

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

تنظیمات قالب