• 1402/05/30 - 13:07
  • - تعداد بازدید: 486
  • - تعداد بازدیدکننده: 482
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zat
شهردار سنندج:

شیب اقدامات شهرداری سنندج به سمت مناطق کم برخوردار است/انجام 42 هزار متر آسفالت در ننله

شهردار سنندج با بیان اینکه در راستای توزیع عادلانه خدمات شیب اقدامات شهرداری به سمت مناطق کم برخوردار و نواحی منفصل شهری است، گفت: برای نواحی منفصل شهری و کم برخوردار طی 2 سال اخیر اقدامات خوبی انجام شده که البته معتقدیم نسبت به آنچه در خور شان مردم فهیم این منطقه است کم بوده و نیاز به تلاش بیشتر داریم.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، سیدانور رشیدی در جلسه کمیسیون حاشیه شهر و نواحی کم‌برخوردار که با حضور تعدادی از اعضای شورا، شهردار سنندج و نمایندگانی از دستگاه‌های خدمات‌رسان و معتمدان محلی و با محوریت ناحیه منفصل شهری ننله برگزار شد، اظهار کرد: اظهار کرد: کارهایی که در سطح شهر و به ویژه در نواحی منفصل شهری انجام شده وظیفه بوده و با تمام توان استمرار خواهد داشت.

شهردار سنندج افزود: توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر با هدف ارتقای امیدآفرینی در جامعه از اولویت‌های مهم مدیریت شهری و تاکیدات اعضای شورای شهر است.

وی با بیان اینکه در راستای توزیع عادلانه خدمات شیب اقدامات شهرداری به سمت مناطق کم برخوردار و نواحی منفصل شهری است، گفت: برای نواحی منفصل شهری و کم برخوردار طی 2 سال اخیر اقدامات خوبی انجام شده که البته معتقدیم نسبت به آنچه در خور شان مردم فهیم این منطقه است کم بوده و نیاز به تلاش بیشتر داریم.

شهردار سنندج اضافه کرد: اقدامات انجام گرفته در قبال لیاقت مردم ساکن در مناطق حاشیه همچون ننله، نایسر و ...قطره در برابر دریاست و باید بیش از اینها کار شود.

رشیدی افزود: شهر تعریف دارد و شهر با وجود برخی ملزومات ظرافت خود را بدست می‌آورد و لازمه تحقق این مهم ورود و تلاش بخش‌های مختلف و همراهی شهروندان است.

وی با تاکید براینکه نافی خدمات سایر دستگاه‌ها نیستیم، عنوان کرد: با وجود تمام احترامی که برای سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان و دیگر ادارات داریم اما تنها دستگاهی که در حال حاضر در نواحی منفصل شهری مستقر است شهرداری و آتش نشانی است.

شهردار سنندج اضافه کرد: در سال گذشته بیش از 42 هزار متر آسفالت در ننله انجام گرفته تنها 10 درصد خدماتی که ارائه می‌کنیم اطلاع‌رسانی می‌شود.

رشیدی اذعان کرد: بخش زیادی از کوچه‌ها را در ننله آسفالت کرده‌ایم اگر هم برخی از کوچه‌ها را رها کرده‌ایم به واسطه مشکلات زیرساختی است که در آنها وجود دارد و نیاز به ورود دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

وی گفت: استقرار ادارات مختلف در نواحی منفصل شهری از ضرورت‌ها بوده و در این راستا اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم به این موضوع ورود پیدا کنند.

شهردار سنندج با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون 9 هزار متر آسفالت در ننله انجام شده است، گفت: یکی از چالش‌ها و موانع ما در آسفالت معابر و خیابان‌های اصلی تاسیسات سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

رشیدی اضافه کرد: با ایجاد برخی زیرساخت‌ها همچون زمین چمن و ایجاد بسترهای فرهنگی خلا برخی از دستگاه‌ها را جبران کرده‌ایم.

وی اذعان کرد: انتظارات مردم در نواحی منفصل شهری به حق است اما انتظار داریم که اقداماتی که انجام شده نادیده نگرفته شود.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : فرهنگی وهنری,خدمات شهری,عمرانی
  • کد خبر : 580
کلمات کلیدی
شیرین مرادی
خبرنگار

شیرین مرادی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

تنظیمات قالب