• 1402/07/10 - 09:15
  • - تعداد بازدید: 351
  • - تعداد بازدیدکننده: 347
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZYt
رییس شورای اسلامی شهر سنندج

ضرورت توجه به ارتقای تجهیزات در آتش‌نشانی‌ سنندج

رییس شورای اسلامی شهر سنندج بر ضرورت توجه به ارتقای تجهیزات در آتش‌نشانی‌ تاکید کرد و گفت: آتش‌نشانان همواره در بلایا سپر بلا هستند از این رو باید از متخصص‌ترین، کارآمدترین و به روزترین نیروها باشند.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، عزت رضایی در مراسم تقدیر از آتش نشانان در سنندج، با تبریک روز آتش‌نشان با تبریک روز آتش‌نشان و بیان اینکه کار آتش‌نشانی کاری بر ملاک عشق و بر مبنای شجاعت و شهادت استوار است، اظهار کرد: داشتن مدال آتش‌نشانی بر سینه آتش‌نشانان یک افتخار است چرا که آتش‌نشان‌ها با استقبال از خطر، دیگران را از خطر و مرگ نجات می‌دهند.

وی عنوان کرد: آتش‌نشانان همواره در بلایا سپر بلا هستند از این رو باید از متخصص‌ترین، کارآمدترین و به روزترین نیروها باشند.

رییس شورای اسلامی شهر سنندج اضافه کرد: آتش‌نشان‌ها باید از آمادگی بدنی لازم برخوردار باشند البته برای خدمت در این عرصه تنها آمادگی جسمانی کافی نبود و مجهز بودن به تجهیزات به روز در آتش‌نشانی امری ضروری است.

انجام ۶۹۱ عملیات امداد و نجات در شهر سنندج

سهیل فضل‌وزیری رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج هم در این مراسم اظهار کرد: طی 6 ماه نخست امسال ۶۹۱ مورد عملیات امداد و نجات توسط سازمان آتش‌نشانی  انجام شده است.

به گفته وی، گزش حیوانات وحشی و موذی ۲۸۸ مورد، اتفاقات آسانسور ۱۰۰ مورد، آب‌گرفتگی و سیلاب ۱۰۰ مورد، محبوس شدن افراد در اماکن ۵۵ مورد، تصادف ۴۳ مورد و گیر کردن انگشتر با ۳۸ مورد بیشترین حوادث 6 ماهه اول امسال در شهر سنندج را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به اطفاء ۶۲۴ فقره آتش‌سوزی در شهر سنندج، گفت: ۴۱۳ مورد از این آتش‌سوزی‌ها مربوط به به فضای سبز، کشاورزی و مراتع، ۶۳ مورد اماکن مسکونی، ۴۲ مورد خودرو و ماشین‌آلات، ۳۶ مورد ضایعات و زباله و ۲۱ مورد در اماکن تجاری بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج با اشاره به اینکه عملیات‌های امداد و نجات و حوادث آتش‌سوزی شهر سنندج طی شش ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است، تصریح کرد:

انتهای پیام/

 

  • گروه خبری : خدمات شهری
  • کد خبر : 626
کلمات کلیدی
شیرین مرادی
خبرنگار

شیرین مرادی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

تنظیمات قالب