• 1402/03/02 - 12:50
  • - تعداد بازدید: 456
  • - تعداد بازدیدکننده: 450
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zzm
معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج:

توجه به نیروی انسانی نقش مهمی در تحقق اهداف سازمانی دارد/ایجاد انگیزش در پرسنل موتور محرک در هر سازمانی است

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج با بیان اینکه نیروی انسانی نقش مهمی در تحقق اهداف سازمانی دارد، گفت: انگیزش موتور محرک و نیروی پیش‌برنده در هر سازمانی و نهادی است.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، سامان سعیدی در نشست با معاونین، روسای سازمان ها و شهرداران مناطق و نواحی شهرداری سنندج، اظهار کرد: شهرداری به عنوان دستگاه خدمات رسان نقش مهمی در ارتقای رضایتمندی شهروندان دارد و تمام تلاش مجموعه مدیریتی در این دستگاه ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان در حوزه های مختلف است.

وی خاطرنشان کرد: خدمات رسانی بر اساس اصل عدالت محوری و توجه به مناطق و نواحی کمتر توسعه یافته طی 2 سال اخیر به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج، سازمان‌ ها بدون وجود نیروی انسانی مفهومی‌ ندارند و تحقق اهداف آنها میسر نمی شود.

سعیدی با بیان اینکه نیروی انسانی به عنوان عامل حیاتی و راهبردی در بقای سازمان نقش مهمی دارند، اذعان کرد: نیروی انسانی ارزشمندترین منبع سازمان‌ ها به شمار می آیند.

به گفته وی، رشد و توسعه و موفقیت یک سازمان تا حد زیادی به روحیات، تلاش، انگیزش و رضایت نیروی انسانی آن بستگی دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج با اشاره به اینکه نیروی انسانی برای ارائه خدمات مطلوب و موردپسند و تحقق اهداف سازمان، باید انگیزه داشته باشند، عنوان کرد: بهبود و افزایش بهره‌وری پرسنل بسته به رشد و بهره‌وری کارکنان و تقویت نیروی انگیزش آنان دارد.

سعیدی از انگیزش به عنوان موتور محرک و نیروی پیش‌برنده نام برد و اذعان کرد: لحاظ سیستم های تشویقی نقش مهمی در ارتقای بهره وری و ایجاد انگیزه در بین کارکنان برای تلاش بیشتر در این حوزه دارد.

وی اضافه کرد: وجود افرادی که در سیستم و سازمان کار نمی کنند ولی به اندازه در سیستم تشویقی به اندازه دیگران مورد توجه قرار می گیرند موجب دلسردی سایر کارکنان می شوند.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج ، نیروهایی که بیشترین تلاش را در مسیر تحقق اهداف سازمانی و پاسخگویی مطلوب به مراجعین دارند باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند این مهم موجب تشویق و ترغیب آنان به تلاش بیشتر می شود.

سعیدی اذعان کرد: اگر براساس عملکرد و تلاش اضافه کار تعریف شود موجب دلگرمی و تلاش هرچه بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه بروزرسانی حقوق و مزایای پرسنل اقدام ارزشمندی بود که در ایندوره صورت گرفت: در این برهه زمانی به خاطر شرایط اقتصادی مدیرت کردن سخت است اما خوشبختانه مدیران در مجموعه شهرداری پای کار هستند و تمام توان و ظرفیت خود را برای انجام وظایف و حتی فراتر از آن بکار گرفته اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج افزود: نیروهای امورشهر و فضای سبز که شبانه روز در تلاش هستند در زمینه اضافه کار باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

سعیدی با تاکید براینکه مدیریت شهرداری دنبال حذف و کاهش اضافه کار هیچ کدام از همکاران نیست، اما معتقدیم اضافه کارها باید براساس عملکرد و خروجی پرداخت شود،گفت: هر کس به انداز زحمتی که می کشد باید از اضافه کار بهره مند شود و حق به حق دار برسد تا انگیزه خدمت مضاعف از سایر همکاران که شبانه روز برای رضایتمندی شهروندان زحمت می کشند ضایع نشود.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : خدمات شهری
  • کد خبر : 205
کلمات کلیدی
شیرین مرادی
خبرنگار

شیرین مرادی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

تنظیمات قالب