• 1401/10/27 - 09:44
  • - تعداد بازدید: 300
  • - تعداد بازدیدکننده: 293
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
  • /ZK
شهردار سنندج

شهروندان از پارک خودرو در مسیر ماشین آلات ستاد برفروبی خودداری کنند/ضرورت همکاری شهروندان با ستاد برفروبی/تمام قد برای خدمت رسانی به شهروندان آماده هستیم

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، سیدانور رشیدی در جلسه ستاد برفروبی شهرداری سنندج با تاکید بر ضرورت خدمات هرچه بیشتر به شهروندان اظهار کرد: شهرداری تمام توان و ظرفیت‌های خود را در راستای خدمات رسانی هرچه شایسته به شهروندان پای کار آورده است.

شهردار سنندج تصریح کرد: همزمان با شروع بارش برف در شهر سنندج نیروها به صورت ۱۰۰ درصد در آماده باش کامل بوده و با وجود محدودیت ماشین آلات با کار جهادی توانسته‌انددر کوتاه‌ترین زمان نسبت به برفروبی کامل میادین اصلی، اماکن عمومی و اماکن اضطراری اقدام کنند.

فعالیت ۲۶ ایستگاه برفروبی

  رشیدی اضافه کرد: با وجود حجم بالای برف به دلیل پای کار بودن همه مجموعه و برنامه ریزی مناسب در تامین کیسه‌های شن و نمک و فعال سازی ۲۶ ایستگاه برفروبی در نقاط مختلف شهر توانسته‌ایمرضایتمندی نسبی را در بین مردم ایجاد کنیم. وی با بیان اینکه معتقدیم توزیع عادلانه خدمات شهری امری ضروری است، گفت: با توجه به اینکه بیش از ۵۰ درصد از مسافت شهر سنندج در بافت ناکارآمد و فرسوده قرار گرفته است، ورود ماشین آلات برای برفروبی در این نقاط با محدودیت مواجه است.

شهرداری سنندج اضافه کرد: شهرداری سنندج در راستای خدمات رسانی به ساکنین این مناطق هم خود را وظیفه مند می‌داند و تمام توان خود را برای رضایتمندی همشهریان بکار می‌گیرم.

رشیدی افزود: با توجه به افت شدید دما بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته در سطح استان از همشهریان عزیز درخواست می‌شود ضمن مصرف بهینه گاز نسبت به همکاری با نیروهای خدوم شهرداری که طی چند روز اخیر در سطح شهر مشغول برفروبی هستند اهتمام داشته باشند.

وی خطاب به شهروندان عنوان کرد: شهروندان عزیز و فهیم شهر سنندج با مراجعه به ستادهای برفروبی شهرداری در سطح شهر نسبت به تحویل مخلوط ماسه و نمک اقدام نمایند.

شهردار سنندج اظهار کرد: همشهریان عزیز از گذاشتن ماشین در مسیر فعالیت ماشین الات ستاد برفروبی که مشغول خروج برف از سطح میادین اصلی و اماکن اضطراری و عمومی شهر هستند خودداری کنند تا مانعی سد راه ارائه خدمات همکاران خدوم و زحمت کش این نهاد خدمت رسان نشود.

برفروبی حیاط مدارس

رشیدی اضافه کرد: برفروبی حیاط مدارس هم در حال انجام است هماهنگی‌های لازم از آغاز فعالیت ستاد برف روبی برای استفاده از ظرفیت حیاط مدارس به عنوان پارکینگ عمومی در زمان بارش برف صورت گرفته مردم به جای پارک خودرو در کوچه و معابر که مانع خدمات رسانی نیروها و ماشین آلات ستاد برفروبی می‌شود از فضاهای تعیین شده استفاده کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه پارک خودرو در مسیر ماشین آلات ستاد برفروبی در نقاط مختلف به ویژه معابر فرعی سطح شهر سد راه برفروبی شده است، گفت: این انتظار را از شهروندان داریم در نقاطی که امکان ورود ماشین آلات وجود دارد از کیسه‌های شن و نمک که به وفور در سطح شهر وجود دارد استفاده کنند.

تمام قد آماده خدمت رسانی به شهروندان هستیم

شهردار سنندج افزود: تمام قد در مسیر خدمت به مردم هستیم، مجموعه شهرداری سنندج همواره خود را خادم تک تک شهروندان می‌داند، ولی با توجه به محدودیت ماشین آلات و نیروها که در حال حاضر به صورت ۱۰۰ درصد در آماده باش و مشغول انتقال برف از میادین اصلی و عمومی هستند همکاری لازم را با این نهاد خدمت رسان داشته باشند.

رشیدی خواستار شارژ مخازن ماسه و نمک توسط شهرداری‌های مناطق شد و اذعان کرد: شهروندان فهیم و پای کار در تحقق اهداف مجموعه نیروهای خدوم شهرداری نقش کلیدی دارند و امیدواریم کما فی سابق در کنار این مجموعه باشند.

 

  • گروه خبری : خدمات شهری,برف‌روبی
  • کد خبر : 43
کلمات کلیدی
صلاح وکیلی
خبرنگار

صلاح وکیلی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

تنظیمات قالب