• 1402/07/05 - 13:39
  • - تعداد بازدید: 556
  • - تعداد بازدیدکننده: 536
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZNt
شهردار سنندج

ضرورت تبیین نقش کردستانی‌ها در دفاع مقدس

شهردار سنندج گفت: مردم کردستان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی داشتند نقش کردستان در این دوران باید به خوبی تبیین شود.

به گزارش ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سنندج، سیدانور رشیدی امروز در دیدار با چند خانواده شهید که به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت، اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه پر افتخاری است که باید بیش از پیش در تبیین آن تلاش شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران به ویژه مردم کردستان در طول هشت سال جنگ تحمیلی با ایثار و از خودگذشتگی برگ زرینی را در تاریخ افتخارات خود به ثبت رساندند، گفت: این افتخار نه فقط مربوط به دوران انقلاب اسلامی است، بلکه از زمان تشکیل میهن و کشوری به نام ایران کردستانی‌ها همواره افتخارآفرین بوده‌اند.

شهردار سنندج افزود: آنچه ملت ایران در دوران دفاع مقدس رقم زدند موجب ذلت و زبونی دشمنان شد و افتخاری را برای ملت ما به ارمغان اورد که بی‌بدیل و مثالزدنی است.

رشیدی در ادامه گفت: عزت، آبرو و سربلندی امروز ملت ایران در دنیا از برکت خون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آنان است.

وی خاطرنشان کرد: شهدا و ایثارگران برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و حراست از امنیت، آرامش و خاک این مرز و بوم در آن شرایط سخت به میدان آمدند و جان خود را فدا کردند.

شهردار سنندج گام نهادن در مسیر شهدا را وظیفه تک‌تک افراد در جامعه ایران اسلامی دانست و گفت: شهادت والاترین توفیقی است که نصیب شهدا شده و حرکت در مسیر و راه آنان نیز کمتر از شهادت نیست.

وی اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا زمینه‌ساز دوام و ماندگاری فرهنگ ایثار و جهاد در جامعه می‌شود تقویت این فرهنگ و انتقال ان به نسل جدید امری ضروری است.

به گفته شهردار سنندج، خانواده شهدا با توکل به خدا و ایمان قوی خود در راستای حفظ میهن اسلامی عزیزان خود را راهی جبهه‌های جنگ کردند تا در حفظ اقتدار ایران اسلامی سهیم باشند، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان افتخار بزرگی برای مسئولان است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : فرهنگی وهنری
  • کد خبر : 616
کلمات کلیدی
شیرین مرادی
خبرنگار

شیرین مرادی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

تنظیمات قالب