• 1403/07/24 - 13:35
  • - تعداد بازدید: 56
  • - تعداد بازدیدکننده: 56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZzD
با هدف خدمت‌رسانی به شهروندان؛

نخستین جلسه ستاد برف‌روبی زمستانه شهرداری سنندج تشکیل شد

نخستین جلسه ستاد برف‌روبی زمستانه شهرداری سنندج با هدف هماهنگی و آمادگی لازم در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان تشکیل شد.

به گزارش ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سنندج، نخستین جلسه ستاد برف‌روبی زمستانه شهرداری سنندج با هدف هماهنگی و آمادگی لازم در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان با حضور اعضای این ستاد در اتاق جلسات شهرداری تشکیل شد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج در این جلسه با تاکید بر ضرورت پیش بینی تمهیدات لازم و آمادگی کامل تمام نیروها در فصل بارش نزودلات آسمانی، تاکید کرد:طی دو سال گذشته با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ستاد برفروبی شهرداری سنندج بهترین عملکرد را داشت.

علی اصغری خاطرنشان کرد: غافلگیری در امری که قابل پیش‌بینی و کنترل است و می‌توان برای مواجهه با آن برنامه‌ریزی کامل انجام دهیم جایز نیست باید امسال نیز همچون سنوات گذشته در ستاد برفروبی از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به شهر و شهروندان بهره‌ بگیریم.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: امسال نیز با توجه به تاکیدات مدیریت شهری در راستای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان تمام امکانات و تجهیزات مجموعه شهرداری در قالب ستاد برفروبی پای کار می‌آید و از ظرفیت بخش خصوصی نیز در این راستا استفاده خواهیم کرد.

اصغری با بیان اینکه نیروها و ماشین‌آلات برفروبی براساس جمعیت و وضعیت مناطق و نواحی منفصل شهری تقسیم خواهد شد، گفت: در بکارگیری از ظرفیت بخش‌ خصوصی نوآوری‌هایی صورت گرفته و تیپ قرادادها براساس شرایط آب و هوایی فرق خواهد کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندجبا تاکید بر ضرورت تامین ماسه و نمک به میزان کافی و عقد قرارداد با بخش خصوصی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و قبل از شروع نخستین بارش‌ها، تصریح کرد:‌با توجه به عملکرد سازمان‌ها و مناطق طی سنوات گذشته امیدواریم امسال نیز شاهد خدمات‌رسانی هرچه شایسته به مردم باشیم.

  • گروه خبری : خدمات شهری,برف‌روبی
  • کد خبر : 1345
کلمات کلیدی
شیرین مرادی
خبرنگار

شیرین مرادی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

تنظیمات قالب