• 1400/12/26 - 12:01
  • - تعداد بازدید: 580
  • - تعداد بازدیدکننده: 562
  • زمان مطالعه : 9 دقیقه
  • /ZHq
مصوبه 97/03/29

مصوبه 97/03/29

            
 
1. نامه شماره 1055/ع/ش  مورخ  97/03/28 شهرداری  در خصوص واگذاری بخشی از طرح بلوار 36 متری دکتر معتمد وزیری به شرکت جهاد نصر « تعیین زمان یکساله اتمام و کمبود ادوات و ماشین آلات» بصورت ترک تشریفات به دلایل ذیل :
 
1» توان بالای ماشین آلات شرکت به منظور اجرای خاکبرداری حجیم پروژه ظرف مهلت  2 ماه
 
2» امکان توافق با شرکت در زمینه واگذاری زمین به قیمت کارشناسی روز به جای پرداخت نقدی (منابع داخلی شهرداری)
 
3» قیمت پیشنهادی مناسب طرح به صورت ضریب پیشنهادی 0/8720 نسبت به فهرست بهای سال 97 (مینوس% 12/8)
 
4» جمع کل برآورد ریالی  ـ46/750/208/877 ریال که با ضریب پیشنهادی معادل  ـ/40/771/678/891 ریال است.  که موضوع قبلاً در بند «1» جلسه شماره  37 مورخ  97/03/28 کمیسیون نظارت و ارزیابی شورا مبنی بر این که با پیشنهاد شهرداری موافقت شد مورد رسیدگی قرار گرفته بود در جلسه مطرح و با یک رأی مخالف و موافقت سایر اعضاء با اکثریت آراء مورد تصویب قرار گرفت.
 
2. نامه شماره  4921/ک/ش مورخ  97/02/26 شهرداری ثبت شده به شماره 97/886 مورخ  27/2/97 در دبیرخانه شورا در خصوص اجرای مصوبه بند 5 جلسه عادی شماره 30 مورخ  5/12/96 و تأیید فرمانداری به شماره نامه 16126/1/6531 مورخ 19/12/96 موضوع پروژه مجتمع مسکونی آفتاب شرکت توسعه پارس آینده واقع در انتهای خیابان کوسه هجیج حسب توافقات فی مابین و برابر نظریه کارشناسی مقرر است از قرار هر مترمربع ـ/000/000/4 ریال جمعاً  ـ/ 000/600/481/8  ریال بعنوان حقوقات شهرداری ناشی از تفکیک به حساب شهرداری واریز گردد که از  این مبلغ مقدار ـ/000/000/000/4 ریال به حساب درآمد شهرداری منطقه سه به صورت ـ/000/000/000/3 ریال نقد و ـ/000/000/000/1 ریال چک به تاریخ وصول خرداد ماه  1397 واریز  و الباقی آن توافق گردید که بلوک تجاری خدماتی مجتمع مزبور شامل یک سالن در طبقه همکف 39/242 مترمربع جمعاً به ارزش ـ/000/000/000/12 ریال واگذار گردد.  لذا پس از کسر مبلغ ـ/000/600/481/4 ریال باقیمانده حق السهم شهرداری از ارزش کارشناسی بلوک تجاری مابه التفاوت آن مبلغ ـ/000/400/515/7  ریال میباشد براین اساس مجدداً در تاریخ  22/2/97 جلسه توافقی فی مابین نمایندگان شرکت توسعه پارس  و شهرداری جهت نحوه تهاتر مبلغ مابه التفاوت واحدهای تجاری پروژه مجتمع آفتاب برگزار و ترتیب اولویت 5 مورد به شرح صورتجلسه پیوستی مورد توافق قرار گرفت . که موضوع قبلاً در بند «2» جلسه شماره  37 مورخ  28/03/97 کمیسیون نظارت و ارزیابی شورا مبنی بر این که با کلیت پیشنهاد شهرداری موافقت ومقرر شد شهرداری بعد از توافق نهایی با نمایندگان شرکت توسعه پارس ( براساس 5 اولویت مورد اشاره درصورتجلسه  22/2/97  ) مجددا ًموضوع مذکور برای بررسی به شورای شهر ارسال گردد . ضمناً رعایت شروط ذکر شده در مصوبه بند «5» جلسه عادی شماره 30 مورخ 5/12/96 شورا به قوت خود  باقی  است در جلسه مطرح و پیشنهاد کمیسیون مذکور با دو رأی مخالف و موافقت سایر اعضاء با اکثریت آراء مورد تصویب قرار گرفت.
 
3.  نامه شماره 8082/ک/ش مورخ  21/3/97 شهرداری ثبت شده به شماره 1464/97 مورخ  22/3/97 در دبیرخانه شورا در بازگشت به نامه شماره 6789/96 مورخ 11/11/96 در خصوص توافق بعمل آمده با آقای صلاح وکیلی مدیرعامل شرکت برج گستران غرب پیمانکار خدمات شهری و فضای سبز بابت طلب نامبرده از شهرداری که مقرر گردید 10 قطعه از قطعات تفکیکی شهرک  هفت آسیاب ـ فاز اول شماره  1 تا  10 برابر نظریه کارشناسان رسمی دادگستری از طریق مزایده عمومی به فروش برسد ومبلغ حاصله به منظور پرداخت بدهی پیمانکاران حوزه عمرانی هزینه گردد که باتوجه به برگزاری دو نوبت  آگهی مزایده عمومی وعدم شرکت متقاضی مقرر گردید قطعه شماره 10 از قطعات تفکیکی شهرک وحدت که جزء 10 قطعه فوق الذکر با قیمت کارشناسی   مصوب الذکر به مبلغ ـ/000/000/386/1 ریال به ایشان واگذار گردد که در بند  1 جلسه مورخ 9/11/96 کمیسیون نظارت و ارزیابی شورا با نظر موافق مورد رسیدگی قرار گرفته بود و مورد تصویب قرار گرفت. لذا باتوجه به نامه شماره 15145/1/6531 مورخ 24/11/96 فرمانداری محترم شهرستان سنندج و بند  1 نامه فوق الذکر مبنی بر اینکه باتوجه به سپری شدن مدت زمان طولانی از کارشناسیهای صورت پذیرفته نیاز به ارایه نظریه کارشناسی مجدد بوده لذا به پیوست تصویر جدید نظریه کارشناس رسمی دادگستری جهت اقدام لازم به حضور ارسال می گردد. که موضوع قبلاً در بند «4» جلسه شماره  37 مورخ  28/03/97 کمیسیون نظارت و ارزیابی شورا مبنی بر این که با پیشنهاد شهرداری براساس قیمت کارشناسی جدید به مبلغ ـ/000/000/476/1 ریال موافقت شد مورد رسیدگی قرار گرفته بود در جلسه مطرح و پیشنهاد کمیسیون مذکور به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت.
 
4. نامه شماره 7622 /ک/ش مورخ  19/3/97  شهرداری ثبت شده به شماره 1444/97 مورخ 22/3/97 دردبیرخانه شورا موضوع واگذاری 35/11 مترمربع شارع متروکه تحت پلاک ثبتی 2955 اصلی به نام شهرداری جهت الحاق به پلاک 3 فرعی از 2683 اصلی بنا به درخواست خانم ناهید فرحناکی به وکالت از آقای عبدا... محمدی سرواله مالک پلاک مذکور درکمیسیون توافقات مطرح و با  توجه به اعلام نظریه کارشناسی از قرار هر مترمربع ـ/000/000/4 ریال جمعاً  ـ/ 000/400/45 ریال وعدم موافقت اعضاء با مبلغ کارشناسی ، لذا پس از بررسی و تبادل نظر اعضاء درنهایت مقرر گردید به صورت توافقی هرمترمربع                           ـ /000/000/6 ریال جمعاً ـ/000/100/68 ریال تعیین و پس از مصوب شدن درآن شورا وفرمانداری و واریز مبلغ ـ/000/100/68 ریال به حساب شهرداری با واگذاری جهت الحاق به پلاک مذکور موافقت گردید. که موضوع قبلاً در بند «5» جلسه شماره  37 مورخ  28/03/97 کمیسیون نظارت و ارزیابی شورا مبنی بر این که با رعایت قوانین وارده با پیشنهاد شهرداری موافقت می شود مورد رسیدگی قرار گرفته بود در جلسه مطرح  وضمن رد پیشنهاد شهرداری و کمیسیون مذکور با توجه به پایین بودن کیفیت محل یاد شده و اعتراض دینفع به پیشنهاد شهرداری مقرر شد با قیمت کارشناسی شهرداری اقدام مقتضی را معمول نماید که با یک رأی مخالف و موافقت سایر اعضاء با اکثریت آراء مورد تصویب قرار گرفت.
 
5. نامه شماره  7641/ک/ ش مورخ  19/3/97 شهرداری ثبت شده به شماره 1354/97 مورخ  19/3/97 در دبیرخانه شورا بازگشت به نامه های شمارگان  722 مورخ  19/2/97 و 555 مورخ 13/2/97 درخصوص طرح تفکیکی ملک مرحوم صالح زرگری تحت پلاک ثبتی  1569 فرعی از 2 اصلی بخش  10 که اخیراً نیز به تعاونی مسکن نظام پرستاری واگذار و سند آن انتقال گردیده ، همانگونه که قبلاً نیز باستحضار رسیده مالک تمایل به انجام کارشناسی به نرخ روز به مبلغ ـ/000/000/600 ریال نبوده ، لذا در حال حاضر براساس اصلاحیه ماده 101 قانون شهرداریها مصوب 28/1/90 و از تاریخ مصوب شدن قانون مذبور هرگونه درخواست تفکیک در قالب طرح تفکیکی بامساحت بیش از 500 مترمربع مشمول اعمال اصلاحیه ماده قانونی مذکور و تعیین و تأدیه حقوقات شهرداری ناشی از تفکیک می باشد براین مبنا در اجرا و رعایت ضوابط و قوانین مربوطه پیشنهاد می گردد 25% از عرصه قطعات خالص مسکونی به انضمام کلیه شوارع و معابر و فضاهای سبز  و سرانه های عمومی و خدماتی طرح تفکیکی بعنوان حقوقات شهرداری تعیین و سپس 25% حق السهم،  به هر میزان مساحت توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی و مبلغ پرداختی ـ/000/000/600 ریال توسط نامبرده از جمع مبلغ کارشناسی 25% حق السهم ،کسر و مابقی مبلغ پس از مصوب شدن در شورای شهر و تأیید کمیته انطباق فرمانداری به حساب شهرداری واریز گردد . که موضوع قبلاً در بند «5» جلسه شماره  36 مورخ  21/03/97 کمیسیون نظارت و ارزیابی شورا مبنی بر این که مقرر گردید نظر به اختلاف نظر مابین ورثه  مرحوم صالح زرگری وشهرداری درخصوص نحوه تفسیر از مصوبه قبلی شورا  (بند «1» جلسه عادی شماره  201 مورخ  19/7/89  ) اخذ حقوقات شهرداری از طرح تفکیکی  ملک مرحوم صالح زرگری، با مدیرکل محترم دفتر امور شهری و شوراها ی استانداری کردستان مکاتبه شود تا با بررسی پرونده، نظر خود را درخصوص اینکه ملاک عمل برای تصمیم گیری درخصوص طرح تفکیکی مذکور آیا مصوبه بند «1» جلسه عادی  شماره 201 مورخ  19/7/89 باشد یا همانطور که شهرداری  در نامه  شماره 7641/ک/ش مورخ  19/3/97 ذکر کرده است باید ملاک طرح تفکیکی صدرالاشاره  براساس اصلاحیه ماده 101 قانون شهرداری ها مصوب مورخ 28/1/90 باشد مورد رسیدگی قرار گرفته بود در جلسه مطرح و ضمن رد پیشنهاد شهرداری و نظریه کمیسیون مذکور، با توجه به مصوبه بند «1» جلسه عادی شماره  201 مورخ  19/7/89  شورا مقرر گردید 6درصد خالص مسکونی به عنوان سهم شهرداری به قیمت کارشناسی روز محاسبه و مابه التفاوت آن اخذ گردد که با یک رأی مخالف و موافقت سایر اعضاء با اکثریت آراء مورد تصویب قرار گرفت.
 
6. نامه شماره 3129/1/6531 مورخ  28/03/97 فرمانداری محترم شهرستان سنندج در ارتباط با بندهای دهم و شانزدهم از صورتجلسه شماره 34 مورخ 20/12/96 به ترتیب در زمینه تخصیص مبلغ پنج میلیارد ریال بعنوان پاداش پایان سال به حداقل پانصد نفر از پرسنل خدوم شهرداری و همچنین  پرداخت پاداش به میزان سه ماه حقوق و مزایا «بدون احتساب اضافه کار» به شهردار ساعی و محترم در جلسه مطرح و مجدداً  بندهای «10» و «16» مصوبه صورتجلسه شماره 34 مورخ 20/12/96 شورا با سه رأی مخالف ( دلیل مخالفت مشارالیهم :با توجه به وضعیت مالی شهرداری و عدم وجاهت قانونی در پرداخت مذکور  و عدم پرداخت کامل عیدی و مزایای پرسنل) و موافقت سایر اعضاء با اکثریت آراء مورد تصویب قرار گرفت.
 
7. نامه محرمانه شماره 1082/ش/م/ 8225 مورخ 28/3/97 شهرداری ، به استحضار می رساند شهرداری منطقه یک نسبت به عقد قرارداد شماره 4113 مورخ 01/04/93 با شرکت خانه سازان آبتین جهت اجرای پیاده رو سازی ضلع جنوبی خیابان امام حد فاصل لشکر تا کوچه مرکز بزرگ اسلامی اقدام نموده است لیکن پس از اجرای پروژه و مراجعه به واحد مالی اعلام شده اسناد مذبور به دلیل فقدان صورتجلسه کمیسیون معاملات قابل پرداخت نمی باشد لذا موضوع جهت بررسی به مدیریت بازرسی و حسابرسی داخلی ارجاع شده است با عنایت به مکاتبات شماره 735/ش/م مورخ 03/03/97 و 1258/ک/ش مورخ 03/01/97 مدیریت مذکور مبنی بر اجرای پروژه و وجود تمامی مدارک مالی به جز صورتجلسه کمیسیون معاملات (تصویر پیوست) موضوع پرداخت اسناد هزینه قرارداد فوق الاشاره در جلسه مطرح و با عنایت بر تأیید اجرای پروژه و وجود تمامی مدارک مالی موجود و پیگیری مکرر مدیر شرکت، شهرداری نسبت به پرداخت اسناد هزینه اقدام و در ضمن مدیر وقت منطقه و مدیر مالی را به تخلفات اداری معرفی نماید که با سه رأی مخالف و موافقت سایر اعضاء با اکثریت آراء مورد تصویب قرار گرفت.
  • گروه خبری : مصوبات شورا
  • کد خبر : 440
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

تنظیمات قالب