• 1401/01/19 - 10:31
  • - تعداد بازدید: 584
  • - تعداد بازدیدکننده: 580
  • زمان مطالعه : 12 دقیقه
  • /Zhq
مصوبه 97/11/04

مصوبه مورخ 97/11/04

1- نامه شماره 6531/1/13075 مورخ  97/10/27 فرمانداری محترم شهرستان سنندج  «هیأت تطبیق» در ارتباط با مصوبه بند «12» صورتجلسه عادی شماره  81 مورخ  97/8/28 در زمینه آقای ستار شاهمرادی برای موضوع پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی که با اکثریت آراء مصوب شده بود، که عنوان نموده اند براساس قوانین و مقررات شهرداری اقدام بعمل آید مجدد در جلسه مطرح و بند «12» صورتجلسه عادی شماره  81 مورخ  97/8/28شورا با سه رأی مخالف و موافقت سایر اعضاء با اکثریت آراء مورد تصویب قرار گرفت.
 
2- نامه شماره  6531/1/12304 مورخ  97/10/27 فرمانداری محترم شهرستان سنندج (نظریه هیأت تطبیق) در  بازگشت به نامه شماره  97/5647  مورخ  97/10/12 در ارتباط با اعلام مغایرت بند «1» مصوبه جلسه عادی شماره  89  مورخ  97/10/11 ، موضوع درخواست خانم مهنوش صیدی ثبت شده به شماره 97/5094مورخ 97/9/15در خصوص انصراف  به دلیل عدم اطلاعات کافی وکمبود درآمد ازمزایده پارکینگ عبدالعلی سنندجی که با مبلغ پیشنهادی نود و یک میلیون و دویست هزار تومان در تاریخ  97/9/5 برنده شده است و توانایی پرداخت هزینه انصراف به مبلغ سی و دو میلیون و هفتصد هز ار تومان را ندارند. که موضوع قبلاً در بند  «1» جلسه شماره  81  مورخ  97/9/17 کمیسیون بودجه شورا مبنی بر این که با نظر موافق نسبت به استرداد ضمانتنامه اقدام گردد مورد رسیدگی قرارگرفته بود و در صحن شورا نظریه کمیسیون مذکور به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت، با توجه به اعلام مغایرت فرمانداری مبنی بر این که هرگونه اقدامی در این باره می بایست برابر ضوابط و مقررات شهرداری صورت گیرد. مجدداً در جلسه مطرح و بند «1» مصوبه جلسه عادی شماره  89  مورخ  97/10/11شورا به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت.
 
3- نامه شماره 1478/خ/ش مورخ 97/9/24 شهرداری (معاونت خدمات شهری)  ثبت شده به شماره 97/5268 مورخ 97/9/25 دردبیرخانه این شورا عطف به نامه شماره 97/5160 مورخ 97/9/20 درخصوص واگذاری امورات به بخش خصوصی همانگونه مستحضرید با توجه به گسترش بی رویه شهر سنندج  و پیچیدگی خدمات رسانی و مشکلات مدیریت مالی و اداری اجرای وظایف شهرداری استفاده از توانایی های  بخش خصوصی را جهت خدمت رسانی متناسب با نیازهای روز شهروندان امری اجتناب ناپذیر نموده است . در این راستا شهرداری در نظر دارد امورات حوزه خدمات شهری را با هدف ایجاد تشکیلات مستقل و تخصصی جهت   برنامه ریزی،  اجراء و مدیریت پسماند،  ارتقاء سطح بهداشت و حفظ محیط زیست شهر ی، گسترش فرهنگ استفاده مجدد از مواد وبازیافت به صورت ذیل واگذار نماید: قرارداد  به مدت سه سال ، جمع آوری و حمل پسماند (زباله و نخاله) به صورت کاملاً  مکانیزه (استقرار مخازن نگهداری و کامیون های مکانیزه )، شستشوی روتین کلیه مبلمان های شهری ، نگهداری سرویس های بهداشتی ، جمع آوری سگ های ولگرد ، تامین البسه و کلیه تجهیزات فردی و ایمنی ، آموزش عمومی کلیه شهروندان در تمامی گروه های هدف ،  تشکیل پرونده پزشکی برای پرسنل و برگزاری دوره های آموزشی ، تفکیک و جداسازی پسماندهای خشک قابل بازیافت وخطرناک (ویژه)، راه اندازی ایستگاه های سیار و ثابت تفکیک پسماندها در سطح شهر ، کاهش 10 الی  15 درصدی  پسماند ها در طی مدت قرارداد ، انتقال کلیه پرسنل خدمات شهری به بخش خصوصی با تضمین های لازم برای اجرای بهتر امورات. در ضمن به منظورکاهش دغدغه های نیروهای انسانی شاغل در حوزه های مذکور در اسناد فراخوان یک بند  تحت عنوان کمک به پیمانکار به منظور عدم کاهش غیر متعارف حقوق و مزایا و یا اخراج پرسنل خارج از ضوابط تعریفی قانون کار بدین گونه در نظر گرفته که معادل بیست درصد قیمت پایه بعنوان اعتبار کمکی برای برنده فراخوان اعمال گردد. با عنایت به موارد  فوق الذکر خواهشمند است دستورفرمایید جهت صدور مجوز برگزاری تشریفات قانونی برای انجام این مهم رامبذول فرمایند. که موضوع قبلاً در بند  «3» جلسه شماره  38 مورخ  97/9/26 کمیسیون تلفیق شورا مبنی بر این که با پیشنهاد شهرداری مشروط به اینکه نیروهای پیمانکاری هیچ گونه ارتباط کاری با شهرداری نداشته باشند موافقت شد مورد رسیدگی قرارگرفته بود در جلسه مطرح و پیشنهاد کمیسیون  مذکور با دو رأی مخالف (امروزه زباله به عنوان طلای کثیف نقش بسزایی در ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری دارد  و قطعاً بهره گیری از تکنولوژی نوین در جمع آوری (تفکیک مبدأ)، انتقال (ماشین آلات و ادوات نوین)، مقصد (کارخانه بازیافت، تولید انرژی و ...) با پیوست فرهنگی ، اجتماعی ، ایجاد زیرساخت های مربوطه صورت می پذیرد و در بحث جمع آوری سگ های ولگرد و توجه به مسائل حقوقی حیوانات ، زباله و نخاله توجه به بحث مسائل زیست محیطی و چگونگی اجراء آن نشده است لذا مخالفیم) و موافقت سایر اعضاء با اکثریت آراء مورد تصویب قرار گرفت.
 
4- نامه شماره 34630/ک/ش مورخ  97/10/3 شهرداری ثبت شده به شماره 97/5558 مورخ  97/10/8 در دبیرخانه این شورا ، در زمینه اجرای پروژه امتداد بلوار کردستان ، ملک وراث مرحوم آقای شکرالله خواجه به صورت 6 دانگ تحت شماره پلاک ثبتی  46 فرعی از 2633 ـ 2635 اصلی و 2641 و 2642 اصلی بخش 3 به مساحت 2324/10 متر مربع قراردارد که دراجرای مواد 148 و 147  اصلاحی قانون ثبت قطعاتی از پلاک مرقوم تفکیک و منتزع و به نام خریداران متصرف منجر به صدور سند مالکیت شده است . برابر نقشه ثبتی میزان 463 مترمربع در مسیر طرح بلوار کردستان قرار گرفته است که برابر نقشه حریم (لوح فشرده) و بستر رودخانه و برابر اعلام  امور منابع آب شهرستان سنندج میزان  325/72 مترمربع در بستر رودخانه وجز بیت المال بوده ودر اختیار جمهوری اسلامی ایران می باشد و باقیمانده مساحت مذکور به میزان  137/18 متر مربع در حریم رودخانه ودر مالکیت شخص می باشد، لذا با عنایت به اجرای طرح بلوار کردستان مقرر گردید جهت ارزیابی وکارشناسی ارزش 137/18 مترمربع از زمین پلاک مذکور به کارشناسان رسمی دادگستری متنخب مالک ـ شهرداری و مرضی الطرفین ارجاع گردد و  پس از اعلام نظریه کارشناسی ، شهرداری از املاک خود معادل قیمت کارشناسی زمین متعلق به وراث مرحوم آقای شکرالله خواجه را با نرخ کارشناسی واگذار نموده و در مقابل مقدار شارع مذکور در اجرای ماده 45 از سند متقاضی کسر گردد. مسئولیت اصلاح سند مربوط به اسناد صادره قبلی در ارتباط با ماده 147 و 148 قانون ثبت به عهده اداره ثبت خواهد بود . که موضوع قبلاً در بند «3» جلسه شماره  40 مورخ 97/10/10 کمیسیون تلفیق شورا مبنی بر این که با پیشنهاد شهرداری موافقت شد مورد رسیدگی قرارگرفته بود درجلسه مطرح و به شرط احراز مالکیت و تأیید واحد حقوقی و املاک با پیشنهادی شهرداری موافقت شد که به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت.
 
5- نامه شماره 35708/ک/ش مورخ 97/10/10 شهرداری ثبت شده به شماره 97/5613 مورخ 97/10/10 دردبیرخانه این شورا ، در خصوص تملک ملک آقای خلیل فیاضی به پلاک ثبتی  942 اصلی و 2 فرعی از 942 اصلی واقع در مسیر طرح عمرانی شیخان به کارگر درصحن کمیسیون توافقات مطرح ومقررگردید که بدواً ملک مذکور توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی و سپس معادل ارزش تعیین شده در صورت امکان به صورت نقدی و یا بعد از فروش قطعات مزایده ای شهرداری به مالکین پرداخت گردد.  که موضوع قبلاً در بند «1» جلسه شماره  41 مورخ  97/10/17 کمیسیون تلفیق شورا با پیشنهاد شهرداری موافقت شد مورد رسیدگی قرارگرفته بود درجلسه مطرح  با پیشنهاد شهرداری مشروط به اینکه پس از تعیین نرخ کارشناسی روز جهت ارجاع به شورا اقدام نماید موافقت شد که به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت.
 
6- نامه شماره 35706/ک/ش مورخ 97/10/10 شهرداری ثبت شده به شماره 97/5640 مورخ  97/10/11 دردبیرخانه این شورا درخصوص تملک ملک خانواده وراث مرحوم فرج اله ایوبی به پلاک ثبتی  811 اصلی مساحت 114 مترمربع واقع در محله شیخان در صحن  کمیسیون توافقات مطرح ومقررگردید که بدواً ملک مذکور توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی وسپس معادل ارزش تعیین  شده درصورت امکان به صورت نقدی و یا بعد از فروش قطعات مزایده ای شهرداری به مالکین پرداخت گردد. که موضوع قبلاً در بند «2» جلسه شماره  41 مورخ  97/10/17 کمیسیون تلفیق شورا با پیشنهاد شهرداری موافقت شد  مورد رسیدگی قرارگرفته بود درجلسه مطرح و با پیشنهاد شهرداری مشروط به اینکه پس از تعیین نرخ کارشناسی روز جهت ارجاع به شورا اقدام نماید موافقت شد که به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت.
 
7- نامه شماره 35000/ک/ش مورخ 97/10/5 شهرداری ثبت شده به شماره 97/5680 مورخ 97/10/13 دردبیرخانه این شورا ، پیرو مباحث طروحه درجلسه مورخ 97/10/3 کمیسیون حقوقی درخصوص تنظیم توافق  نامه با آقای رضا کریمیان با توجه به طرح پرونده شکایت ایشان (جبران ضرر و زیان وارده  به  نامبرده ناشی از مغایرت عرض معبر موجود با عرض معبر مندرج در پروانه صادره برای ملک ایشان تحت پلاک 9 فرعی از 937 اصلی بخش یک ـ  خیابان کشاورز کوچه اسعدی مقدم ) درکمیسیون توافقات مطرح و مقرر گردید با توجه به موافقت آقای کریمیان درجلسه کمیسیون حقوقی از مبلغ  -/1/200/000/000 ریال نظریه کارشناسی هیأت 5 نفره دادگستری ( جمعاً ـ/3/700/000/000 ریال )  ، صرف نظر نموده و در عوض شهرداری مابقی مبلغ به مقدار ـ/2/500/000/000 ریال  تا پایان سال جاری را به صورت نقدی پرداخت نماید، همچنین پروانه احداث بنای ایشان را با توجه به معبر 8 متری به صورت رایگان تمدید نماید و نامبرده نیز حق هرگونه اعتراض نسبت به موضوع پرونده وکلیه خسارت مابقی را از خود سلب می نماید. که موضوع قبلاً در بند «1» جلسه شماره  35 مورخ  97/10/17 کمیسیون حقوقی شورا با نظر موافق  مورد رسیدگی قرارگرفته بود درجلسه مطرح مقرر گردید شهرداری از طریق مراجع حقوقی و قضایی نسبت به پیگیری ضررو زیان وارده و همچنین برخورد با خاطیان اقدام نماید که به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت.
 
8- نامه شماره 36080/ک/ش مورخ 97/10/12 شهرداری ثبت شده به شماره 97/5687 مورخ 97/10/13 در دبیرخانه  این شورا با عنایت درخواست آقای سرکوت نظری درخصوص افراز و تفکیک مقدار 5 من دیم مشاع معادل 2000 مترمربع از 100 سهم زارعانه  شماره 44595 مورخ  54/4/9 دفترخانه شماره 4 و استعلامهای اخذ شده از معاونت شهرسازی وجوابیه شهرداری منطقه سه ، بدینوسیله باستحضار می رساند از 2000 مترمربع موضوع درخواست افراز ، مقدار 102 مترمربع معبر ومقدار 845 مترمربع درحریم فضای سبز بوده و مقدار 1053 مترمربع باقیمانده دارای کاربری مسکونی است ، لذا مقررگردید مقدار 102 مترمربع شارع و معبر و 845 مترمربع حریم فضای سبز به طور رایگان به شهرداری واگذار و همچنین ارزش ریالی 10% از مقدار 1053 مترمربع  مشاع زمین دارای کاربری مسکونی (جمعاً 52/6درصد بنام شهرداری خواهد شد.) برابر نظر یه کارشناسی رسمی دادگستری نقداً پرداخت گردد، که موضوع قبلاً در بند «2» جلسه شماره  35 مورخ  97/10/17 کمیسیون حقوقی شورا با نظر موافق  مورد رسیدگی قرارگرفته بود درجلسه مطرح و با یک رأی مخالف از جانب آقای سید انور رشیدی و موافقت سایر اعضاء با اکثریت آراء مورد تصویب قرار گرفت.
 
9- درخواست آقای مظفر کریمی مالک  ساختمان واقع در انتهای خیابان حافظ  تقاطع جام جم ثبت شده به شماره 97/5709 مورخ 97/10/15 در دبیرخانه شورا با عنایت به مندرجات متن مکتوب که موضوع قبلاً در بند «3» جلسه شماره  35 مورخ  97/10/17کمیسیون حقوقی شورا مبنی بر این که مقررگردید با توجه به رأی صادره از سوی دیوان ، شهرداری نسبت به تملک ملک مذکور یا صدور پروانه ساخت وفق مفاد رای دیوان اقدام نماید مورد رسیدگی قرارگرفته بود درجلسه مطرح و مقرر گردید شهرداری برابر رأی دیوان نسبت به تملک ملک اقدام نماید که به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت.
 
10- نامه شماره 31058/ک/ش مورخ 97/9/7 ، به پیوست تصویر نامه شماره 13162/2/ش/97 مورخ 97/8/29 شهرداری منظقه دو منضم به درخواست آقای فرزاد نصرت پور مبنی بر تقسیط حقوقات شهرداری در پلاک مربوطه به مبلغ ـ/20/139/497/320ریال در پانزده قسط و با عنایت به  درخواست آقای فرزاد نصرت پور ثبت شده به شماره 97/5866 مورخ 97/10/23 به وکالت از طرف مالکین سرقفلی مسافرخانه قدیم زاگرس در ارتباط با نحوه پرداخت دو میلیارد تومان طلب شهرداری بابت عوارض مسافرخانه مذکور واقع در ابتدای میدان انقلاب به شرح ذیل:
مبلغ پانصد میلیون تومان نقد و مابقی طی پانزده قسط «هر ماه یکصد میلیون تومان»
در جلسه مطرح و با پیشنهاد مذکور به شرط اخذ تضمینات لازم موافقت شد که با سه رأی مخالف از جانب آقایان : سید انور رشیدی ، علی پژگول و فرزاد زارعی و موافقت سایر اعضاء با اکثریت آراء مورد تصویب قرار گرفت.
 
11- پیشنهاد کمیسیون نظارت و ارزیابی شورا مبنی بر اینکه کلیه توافقات انجام شده در شهرداری از تاریخ تصویب شورای شهر و ارسال به شورا به مدت شش ماه (از تاریخ ابلاغ مصوبه به شهرداری) دارای اعتبار است در غیر این صورت نیاز به توافق مجدد می باشد.مطرح و با این شرط که شهرداری ظرف مدت پانزده روز صورتجلسه کمیسیون توافقات را جهت طرح در جلسه رسمی به شورای شهر ارسال نماید که موضوع قبلاً در بند «2» جلسه شماره  65 مورخ  97/10/24 کمیسیون صدرالاشاره شورا مبنی بر این که به صحن شورا ارجاع گردید مورد رسیدگی قرارگرفته بود درجلسه مطرح و پیشنهاد مذکوربه اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت.
 
12- پیشنهاد کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا مبنی بر برگزاری همایش دو روزه شهر دوستدار کودک در اردیبهشت ماه با محوریت بهره گیری از تجارب کلان شهر اصفهان که موضوع قبلاً در بند «1» جلسه شماره  71 مورخ  97/10/30کمیسیون صدرالاشاره شورا مورد موافقت قرارگرفته بود درجلسه مطرح و به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت.
 
13- پیشنهاد کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا مبنی بر برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری که موضوع قبلاً در بند «2» جلسه شماره  71 مورخ  97/10/30 کمیسیون صدرالاشاره شورا مورد موافقت قرارگرفته بود درجلسه مطرح و به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت.
 
14-درخواست آقای ارسطو گویلی عضو محترم شورا ثبت شده به شماره 97/6043 مورخ 97/11/2 در دبیرخانه شورا در خصوص صدور مأموریت جهت بازدید از نمایشگاه شهر هوشمند در تهران در جلسه مطرح و به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت.
  • گروه خبری : مصوبات شورا
  • کد خبر : 416
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

تنظیمات قالب