دفتر شهردار
مدیریت حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر
- تنظیم و هماهنگی برنامهها، ملاقات، ارتباطات و جلسات شهردار
- ابلاغ دستورات شهردار به اشخاص و واحدهای تابعه و پیگیری آنها طبق دستور
- تنظیم، نگهداری و ارائه پروندهها، گزارشات، نشریات و نامههایی که شهردار باید ملاحضه و یا امضا نماید و اعاده آنها به مراجع زیربط.
- پاسخگویی و راهنمایی مراجعین به حوزه شهردار.
- بررسی، ارزیابی فنی و تخصصی، مشاوره و تصمیمسازی برای شهردار در خصوص موضوعات ارجاعی و مکاتباتی که با امضای شهردار صادر میشود.
- نظارت بر حفظ و نگهداری نامهها، اوراق، اسناد و مدارک و پروندهها مطابق مقررات و اصول بایگانی
- نظارت در تامین ارتباط اداری شهرداری با موسسات و اشخاص اعم از حقوقی و حقیقی از لحاظ مکاتبات و مراجعات
- ارائه پیشنهاد در خصوص طرحها و لوایح ارائه شده به شورای اسلامی شهر
- ثبت لوایح و کلیه نامههای وارده و تنظیم و ارائه آنها جهت طرح در جلسات عمومی شورای شهر و کمیسیونهای فرعی زیرمجموعه آن.
- تعیین و تنظیم وقت ملاقات با ریاست و سایر اعضا شورای شهر
- درج صورتجلسات و مذاکرات انجام شده در جلسات شورای شهر در دفتر خاص
- حفظ و نگهداری اسناد و اوراق و صورتجلسات و مصوبات شورای شهر
- انجام دعوت از مقامات و مسئولین مختلف جهت شرکت در جلسات شورای شهر در اجرای مصوبات و دستورالعملهای شورای مذکور
- پیگیری امور اداری و مالی، خدمات پشتیبانی، بودجه و هزینه های مربوط به اداره و گردش کار شورای شهر
- بررسی، ارزیابی فنی و تخصصی، مشاوره و تصمیمسازی در خصوص لوایح و موضوعات مطروحه در شورای شهر.